loading...
موزیک روز
محمد بازدید : 232 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

دوست دارم من دوست دارم

هرکی میخواد هرچی بگه از تو دست نمی کشم

گوش من از این حرفا پره ، پامو پس نمی کشم

مهم اینه که پیشمی ، مهم اینه که عشقمی

هرچی بشه تا آخرش ، تو سرنوشتمی

منکه دوست دارمو تو هم دوسم داری

بگو به حرف این و اون تنهام نمیذاری

بگو بگو بگو دوسم داری بگو بگو بگو

نه نمیخوام بشنوم هیچی جز دوست دارم

تو هم نمیخوام بشنوی ، آخه میترسم بشکنی

فقط بگو دوسم داری

فقط میگم دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام در این سایت می توانید آهنگ های مختلف و زیبایی را دانلود کنید البته توجه داشته باشید که همه آهنگ هارا می توانید بالینک مستقیم دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیغام مدیر به مهمانان

    با سلام

    در این سایت عضو شوید تا بتوانید تمامی مطالب این سایت را دریافت و استفاده کنید

    توجه کنید که فقط اعضا می توانند تمامی مطالب سایت را مشاهده کنند

    پس عضو شوید

    ممنون

    مدیریت سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 2,923
  • بازدید کلی : 22,729
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    موفق ترین سامانه ارسال پیامک در کشور بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل